Voorbereiding op uw afspraak
Als praktijk willen we goede zorg verlenen en een grondige voorbereiding helpt ons hierin. Daarom willen we u verzoeken via onderstaande link Bingli* te gebruiken ter voorbereiding van het consult. Deze slimme digitale assistent stelt een aantal vragen om uw reden van bezoek, zorgvraag en klachten gedetailleerd in kaart te brengen. Gemiddeld duurt het maximaal enkele minuten om de vragenlijst te doorlopen. De antwoorden zijn onmiddellijk na het afronden beschikbaar voor uw zorgteam.
Uw antwoorden worden beoordeeld door ons. Als u de vragenlijst op werkdagen tussen 08.00-13.00 uur heeft ingevuld, krijgt u dezelfde dag bericht. Als u de vragenlijst op een ander tijdstip heeft ingevuld, krijgt u op de eerstvolgende werkdag bericht vóór 15 uur.
We willen u verzoeken de vragen zo goed en volledig mogelijk te beantwoorden. Dit laat ons toe om u snel de juiste zorg te bieden en gericht in te gaan op uw klacht of bezorgdheden tijdens het consult.
Bij spoed neemt u altijd telefonisch contact op met de praktijk.
Bingli is een ondersteuning voor u en uw zorgverlener, maar is geen chatbot die een consult vervangt of medisch advies geeft.
*Bingli is een CE-gecertificeerd medisch hulpmiddel dat voldoet aan strenge wettelijke eisen, waaronder ook bescherming van privacy en beveiliging van medische gegevens. De gevraagde identificatie is nodig om uw gegevens onmiddellijk in ons dossier te kunnen bekijken. Enkel uw zorgteam heeft hier toegang toe.
Bekijk de video hieronder om te zien hoe Bingli werkt.
Herhaalrecepten kunt u aanvragen via ons Portaal Uw Zorg Online of via de receptenlijn.

Bingli in 5 stappen:
1) Klik op onderstaande link of scan de QR-code.
2) Ga akkoord met de gegevensverzameling.
Ø Deze toestemming is noodzakelijk om uw antwoorden te verzamelen en te bezorgen aan de praktijk. De gegevens worden niet doorgegeven aan andere partijen.
3) Identificeer uzelf.
Ø Als u invult voor iemand anders, vult u de persoonsgegevens van de patiënt in. Noteer uw eigen contactgegevens zodat de praktijk contact met u kan nemen.
4) Kies uw reden van contact en vul de bijhorende vragen in.
Ø Het is belangrijk om deze vragenlijst volledig en zo nauwkeurig mogelijk in te vullen,
zodat de praktijk u goed verder kan helpen.
5) Sluit de vragenlijst af na het invullen van de vragenlijst.
Ø Uw antwoorden zijn onmiddellijk beschikbaar voor de praktijk. U ontvangt zo snel
mogelijk feedback van de dokter of assistent.
–
Voordelen voor u (als patiënt):
o U kan de vragenlijst thuis invullen, zonder tijdsdruk en in uw eigen taal
o De vragen die gesteld worden, bevatten belangrijke informatie voor de dokter.
U kan rustig nadenken over uw antwoorden en hoeft niet nerveus te worden als u
het niet onmiddellijk weet.
o U hoeft niet te wachten aan de telefoon. Uw antwoorden zijn onmiddellijk
beschikbaar voor de praktijk. Deze worden op regelmatige tijdstippen
doorgenomen, en u ontvangt feedback van de praktijk wanneer dit gebeurd is.
o Omdat de informatie op voorhand beschikbaar is, kan het gesprek gerichter over uw
probleem gaan, waardoor uw tijd bij de dokter zo goed mogelijk besteed kan
worden.
o U kan sneller (en beter) geholpen worden.
– Voordelen voor de praktijk:
o Wij kunnen een betere inschatting maken van uw zorgbehoefte en u bij de correcte
zorgverlener inplannen.
o We hebben meer volledige informatie over uw gezondheidstoestand, waardoor wij u
sneller (en beter) kunnen helpen
o Het gesprek met de dokter verloopt vlotter omdat de informatie op voorhand
beschikbaar is